دوره جامع مربیگری پیشدبستان و دبستان حاوی ۴ ماژول است .
هر ماژول حدود ۱۵ ساعت، که به صورت حضوری یا آفلاین آموزش داده میشود.
جلسات آموزشی به صورت بستههای دو ساعته طراحی شده است.
گذراندن این دورهها، شما را آماده مربیگری بر اساس یافتههای روز دنیا میکند.
با گذراندن این دورهها، استحقاق دریافت مدارک بینالمللی و معتبر قابل استعلام دانشگاه SEGi را نیز خواهید داشت.
میتوانید برای هر ماژول تقاضای مدرک Cert of Completion و یا برای کل دوره، تقاضای مدرک با اعتبار بالاتر Executive Degree کنید.
اسم دوره | تربیت مربی دبستان و پیش دبستان | |||
مدارک دوره | Cert of Completion | با گذراندن هر یک از ماژول ها | ||
مدارک دوره | Executive Degree | با گذراندن تمام ماژول ها | ||
ساعت | ||||
2 | جلسه 1 | مفهوم آموزش و تربیت و یادگیری و تفاوت آن ها | ماژول یک : بانی کلی آموزش دوره پیشدبستان و دبستان | |
2 | جلسه 2 | تاریخچه مدرسه به عنوان نهادی عمومی | ||
2 | جلسه 3 | اهمیت دوره کودکی و نظریات رشد | ||
2 | جلسه 4 | ویژگی های رشد ذهنی و عاطفی دوره دبستان | ||
2 | جلسه 5 | ساختار برنامه درسی رسمی ابتدایی | ||
2 | جلسه 6 | محیط حمایتی مناسب یادگیری | ||
2 | جلسه 7 | برنامه درسی دبستان و اهداف | ||
2 | جلسه 8 | محتوی درسی و منابع | ||
2 | جلسه 9 | طراحی آموزشی | ماژول دو: مفاهیم، اصول، و محتوی دوره پیشدبستان و دبستان | |
2 | جلسه 10 | استراتژی های آموزشی | ||
2 | جلسه 11 | تعاریف مختلف یادگیری | ||
2 | جلسه 12 | انگیزه های یادگیری | ||
2 | جلسه 13 | ساختار درس فارسی و علوم | ||
2 | جلسه 14 | ساختار درس ریاضی | ||
2 | جلسه 15 | هنر کودک | ||
2 | جلسه 16 | اصول یادگیری ساخت محور | ماژول سه: رویکرد ساخت محور در آموزش | |
2 | جلسه 17 | طراحی موقعیت های یادگیری | ||
2 | جلسه 18 | هدف نویسی 1 | ||
2 | جلسه 19 | یادگیری معنا محور | ||
2 | جلسه 20 | چرخه های یادگیری | ||
2 | جلسه 21 | مواجهه | ||
2 | جلسه 22 | جستجوگری | ||
2 | جلسه 23 | بازاندیشی | ||
2 | جلسه 24 | ماتریس اهداف چند بعدی | ماژول چهار: رویکرد کل نگر در آموزش | |
2 | جلسه 25 | هدف نویسی کل نگر | ||
2 | جلسه 26 | طراحی معکوس | ||
2 | جلسه 27 | ارزشیابی از -برای- به عنوان | ||
2 | جلسه 28 | علوم تخصصی | ||
2 | جلسه 29 | سواد آموزی | ||
2 | جلسه 30 | ریاضی تخصصی |